Chcesz tam wrócić

Chcesz tam wrócić

Wspomnienia są ważne w życiu każdego człowieka. To dzięki nim ma on ochotę wybrać się gdzieś jeszcze raz, czy powspominać jakąś ważną chwilę z jego życia. Będąc więc właścicielem hotelu, zadbajmy o wspomnienia naszych klientów tak, żeby zechcieli do nas powrócić oraz, aby opinie przez nich wyrażane dalszym osobom były dla nas jak najbardziej pozytywne. Nic tak nie wpływa na odbiór przez kogoś danego miejsca, jak panująca tam atmosfera. Zupełnie inaczej bowiem dana osoba zapamięta miejsce, w którym na przykład personel ciągle się pomiędzy sobą kłócił, nie zwracając uwagę na obecność gości albo jeśli goście w ogóle byli długi czas ignorowani, gdyż w danej chwili ważniejsze były inne sprawy. Drugim elementem, na który powinniśmy w pewnym stopniu zwrócić uwagę jest między innymi cena. Nie możemy oferować wygórowanej ceny za nocleg w naszym hotelu, zwłaszcza gdy nie ma co do tego podstaw, gdyż na przykład występują sytuacje jak te opisane wyżej. Ważną kwestią jest także mimo wszystko jedzenie. Jeśli w naszym hotelu jest restauracja, zwróćmy uwagę na to, aby posiłki w niej podawane zawsze były świeże i smaczne, inaczej możemy stracić spore rzesze klientów. Istotne jest także to, aby klienci nie czuli się zaniedbani czy zdezorientowani, ponieważ nikt nie powie im, jaki jest ich numer pokoju czy gdzie mogą na terenie hotelu spędzać wolny czas.